Inga fylleinlägg här inte!

Hihi, kom nyss hem från stan yey, har hunnit med en jävla massa ikväll och idag kan man säga, vart i skärholmen, handlat mat med albin, ätit maten, albin har fixat min lillsyrras hår, skrattat, chillat, solade, åkte hem, duschade och fixade mig lite, åkte till albin igen, klapputdelning och kebabtallrik, vart glad för klapparma (fick svart naglack som jag ville, jätte mysiga tofflor :) och en kofta :D) Chillat mer, åkt till stan med pullorna, virrat omkring, satte oss på donken, albin träffade sitt ragg och jag och sabina betsämde oss för att dra till After i gamla stan, satt där från 1 till 3, träffa lite snyggingar, hade det trevligt, drack endast en brezeer (orkar verkligen inte stava rätt?!) Men ni vet såna man blur röd på tungan av :) Sen drack jag inge mer, Vi gick till slussen, stodd därf i 40 min och inte gjort mycket alls, sedan tog vi tåget hem och nu är jag hemma, kom hem för 30 min sen typ :) Så nu ska jag sova, och jag tackar gudarna för att jag inte kommer vara bakis imorn :D haha! Imorn har jag typ inget planerat, men ska i alla fall hinna sola en gång till innan nyår :) Sen ska jag städa mitt äckliga rum och orkar jag ska jag kanske möblera om :D jaa! haha Nej nu ska jag verkligen sova, puss!


Jag på julafton med mormors hund Molly :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0