Ibland så är även jag sur

Hejsan! Förlåt för mitt lilla utbrott imorse, men jag var trött, irreterad och sur, så vad gör man inte, men nu känns allt mycket bättre, alla tre redovisningar och tre uppsatser är klara för dem här två veckorna, eller en uppgift kvar, i fucking jävla Mental Träning, ja skratta ni, men det är sånt vi pysslar med i min skola, men det är skönt ibland, på morgonen när man är trött och få slappa lite ;), men när man sedan ska gå in djupt på det, äh då börjar man undra vart man hamnat liksom :D Men men, men den ska vara inne på fredag så ska skriva på den imorn och på torsdag, idag är jag för trött, har bara slöat sen jag kom hem vid fem, så himla skööönt! Men redovisningarna gick bra i alla fall, så det är ett stort + :) Nej sitter och lyssnar på Amy Diamonds Julskiva, I love it, och äter knäck, men nu ska jag lägga mig i soffan tror jag, heeej!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0