Ibland har vi våra stunder ;)

Albin ställer mig en väldigt svår fråga:

' - AlbinJameson, Fest hos mej i morrn!! säger:

Du, knullar man hellre med en assnygg kille., eller åker o kollar på idol med en halvsnygg kille ? 

sandra, säger:
hahahah

sandra, säger:
vilken fråga

sandra, säger:
får jag använda den på min blogg liksom

' - AlbinJameson, Fest hos mej i morrn!! säger:

Gör de.

' - AlbinJameson, Fest hos mej i morrn!! säger:

haha men svara 

sandra, säger:
jag skulle nog knulla den snygga jäveln efter jag kollat idol med den mindre snygga

' - AlbinJameson, Fest hos mej i morrn!! säger:

jag frågade han nyss

sandra, säger:
eller så knullar du en av medlemarna i idol, typ robin, två flugor i en smäll där med.

' - AlbinJameson, Fest hos mej i morrn!! säger:

Men serri hur ska jag göra ?

Albin skrattar inte, han tyckte inte det va kul, han var helt seriös med denna fråga!
Därför gillar man han så mkt haha :D

Sandra


Kommentarer
Postat av: Albin

HAHAH sandra vilket inlägg^^



2008-12-09 @ 01:20:17
URL: http://albingoespink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0