I katrineholm

Hejsan gott folk :D framme i katrineholm sen 7 timmar tillbaka, verkligen kalas att vara här måste jag säga! Sofie möte mig vid tåget och vi gick först och kollade lite inne på Lindex  (dem har ju inte så mkt affäer här haha :P :D) men sedan gick vi hem och jag började packa upp och betsämma vad vi skulle ha på oss på nyår, och allt verkar bli skit bra :) Sedan åt vi den goda salladen och kollade på Tv, senare så gjorde vi ansiktsmasker, käka popcorn och kollade på en annan del av köping, som vi alltid gör när jag är här haha, Och nu har jag precis gjort en kopp med Oboy´ och Sofie målar naglarna ;) Men men skriver när jag får tid igen, annars ha ett bra nyår! :D

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0