Huggen i fingret med en stekspade

Hallu! min störda lillesyrra attackera nyss mej med en fucking jävla stekspade, så har fan ett jätte djupt hack i mitt finger nu, ska döda henne när jag får tid! Förlåt för att jag inte skrivit föresten, men har vart upptagen med skola och festande ;) I torsdas var jag på två kompisars skolfest, dem hade hyrt en klubb, det va kul :) sen igår var jag på julfest på jobbet, vilket va skit kul och sedan på en hemmafest hos en vän vilket också va trevligt :) så idag är jag rätt slut! Men vi håller på att baka här hemma, tills jag blev huggen, men det börjar kännas bättre nu så får se om jag kan fortsätta nu, sen ska jag plugga lite men det ser jag fram emot, intressant det jag ska läsa om, handlar om ledarskap och kommenikation :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0