hmm

Blir lite smått irreterad just nu, grr.. Jag skrev ju förut om det där med linserna som man fick hem gratis? Bara man skrev om dem på ens blogg.. Och dem hade skrivit ut på sin sida att sista dagen var den 16 dec, och jag gjorde det den 15 dec.. Men i alla fall så skulle man få ett mejl förra veckan om sin betsällning, men jag fick ingen så jag mejlade dem och då skrev dem att dem hade fått så mycket respons och att dem inte hade tid att svara på alla mejl och skicka ut.. Dem borde ju veta att det finns så många bloggare, varför inte sätta gränsen tidigare, jo för då ändrade dem gränsen till den 14 dec efter att den 16 vart, sjuk va? Tycker det är jävligt dåligt och borde inte vara okej, inte bara för att jag vill ha gratis linser, men jag hade gärna velat ha dem på nyår och nu hinner jag säker inte ens köpa nya.. Blir rätt sur.. Det är ju som att man skulle skriva att vad som helst är gratis till ett viss datum och sen så bara för att så många köper så ändrar man det? haha aja orka haka upp sig på detta, får väl se om jag kan hitta nån annan sida med linser :p


Julskinka och te såklart ;) Ingefära & Citron te, bra för magen och gott som fan! :)


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0