Hej ;)

Hejsan på er :) Har precis ätit en supergod middag som jag lagat, min specialitet :D haha! Fläskfilé i ugn med pressad potatis :D mumma! Så nu är jag sjukt mätt och skulle kunna dö snart haha.. Har receptet på den andra datan så kan tyvärr inte dela med mig av det, men kanske en annan dag för det är sjuuukt gott som sagt! Men men, idag har jag i alla fall vart i stan med Albin, Sabina va också med en stund :) Vi var och kollade på lägenhet också, den va fin och bra, men vi är fortfarande osäkra med pengar för nuet, men vi får se :) Men i stan hitta jag i alla fall två små saker till mig och sen en extra grej till storesyrran och sen massa småsaker till lillsyrran :) Så nu är jag klar med det, skönt! Håller på att slå in allt och då ska ni få se hur allt ser ut :D Men men, måste bli klar, bilder kommer, på middagen med :D

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0