Hastalapastababy

Gud va trött jag är! Kom hem från stan med Albin för lite mer än en timma sen, så har hunnit äta också, mamma orkade inte laga mat så det blev ost och kex och räkor, men det tackar jag verkligen inte nej till :D mumma! Så nu är jag super mätt och det känns som att jag kommer sprängas snart.. I stan köpte jag i alla fall lite saker på Gina efterosm jag fått presentkort där av min bror :) Blev en skitsnygg paljett liknaden kjol och en spettströja typ :) Jätte fina grejer.. Sen så köpte jag också Sabinas & Albins julklappar, tror dem blir glada ;) Men men nu ska vi spela klart Amandas spel vi inte hann klart med imorse :) Sen ska jag till Albin med Sabina och kolla film och äta godis, får se när jag skriver igen!



Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0