Gott nytt år!

Hejsan! Sitter i Sofies rum nu, vi har precis vart ute och gått och jag har solat i 10 minuter också ;) Kände att det behövdes haha! Vi ska i alla fall om ett tag börja fixa oss lite, för sen vid fem tiden ska vi till Emma, Sofies kompis och käka middag, blir hämtmat för vi orkar inte diska idag haha :D Sedan tror vi det blir fest hos en killkompis till dem :) Kameran följer såklart med hela kvällen, men därimot kommer nog inte bilderna upp fören på lördag då jag kommer hem, har nämligen inte med sladden.. Nej nu blire massa musik så man taggar till lite haha, sen kom jag på nu att jag måste måla mina naglar till kvällen, tror det blir svart faktikst, så jävla hett & passar till allt, snyggt när man har korta naglar som jag också haha!
Ha det så länge och GOTT NYTT ÅR!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0