Godkväll

Godkväll! Sitter och kollar på film nu, Exorcisten 2 buuuh ;) såg ettan förra veckan tror jag, helt sjuk, men känner att jag måste se tvåan med så.. Inte läskig hittils i alla fall.. Innan jag satte på den så var jag hos stakars Albin som inte alls mår någe bra, feber och grejer :/ Så köpte med mig en cola sen skulle jag hämta mina klappar också där :) Solade idag också, så nu ser man mycket skillnad på min hudfärg en annars :) Sen var jag i skärholmen och kollade lite också, orkade aldrig åka till stan för bara smågrejer, blev i alla fall nya underkläder, puder, tuna svarta strumpbyxor och ansiktskräm.. Får se om jag kanske åker in till stan imorn istället eller om jag tar skärholmen igen, för har nämligen kommit på lite mer saker som behövs haha :P Men men nu ska jag fortsätta kolla på filmen!


En av alla mina fina klappar :) Fick dem av Sabina, Albin fick likadana + hon själv :D



Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0