Gäsp :)

Men godmorgon på er! Uppe med typen kan man väl säga vid denna tidpunkt haha :) Somnade egentligen typ halv två inatt men dem ringde från mitt jobb för en stund sen och undrade om jag ville jobba idag med ett kul Event, för någon hade blivit sjuk och jag tänkte, när jag ändå är vaken och kommer hinna, varför inte, det lät kul och man tjänar pengar liksom :P Så nu sitter jag i köket med en stor gröttallrik, en macka och en stor kopp te :) Ska väl börja dra mig om lite mer än en timma, så behöver inte stressa! Skulle åkt in till stan med Sabina vid 1 tiden, men eftersom jag nu kommer jobba mellan 11-14 så hinner jag inte riktigt till det, men kan möta upp henne efter och hinner kolla lite då :) Jaja nu är jag glad, har ju inte kunnat jobba på en hel månad nästan.. Nej ska käka upp nu, hör av mig när jag kommit hem :)

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0