Funderingar

Jag känner att jag uppdaterat väldigt mycket idag, men det är kul när man väl är igång, nu behövs bara en snyggare design, jag lovar det gör faktikst mycket tror jag, har man en snygg design blir det kuligare att skriva och uppdatera, måste fixas på ett eller annat sätt :) Får se när bara, alla är så snåla och vill säket ha betalt.. Sen är det viktigt med mycket bilder i en blogg tycker jag, och grejen är att mina bilder blir skit snygga på kameran och när man lagt in dem på datan, men när man sätter in dem i bloggen blir dem så trista, nåt händer liksom, varför? Aja vet inte om det går att fixa, måste kanske ha en ännu bättre kamera? :) Aja tänker i alla fall byta design till något nytt som finns som val, för det här gör mig gråtfärdig, visst är jag sorlig!?

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0