:)

Tja :D är verkligen på toppen humör idag känner jag, enda sen jag vaknade vid 9 har jag vart pigg och glad :) Eventet som vi gjorde gick i alla fall skitbra och folket jag jobbade med var jätte gulliga, så verkligen en lyckad arbetsdag, på iofs bara 3 timmar :P Efter jag jobbat klart mötte jag upp Sabina så gick vi och kollade lite, hon hade redan köpt massa, men ändå blev det en snygg partyväst också från Zara :) själv köpte jag en lite klapp till en person hihi och sen köpte jag en kofta till mej, skit mysig men ändå fin, även den från Zara! Kan visa bilder sen, så ska jag visa bilder på mina andra saker jag köpt nu efter jul och även på alla mina klappar :D men det får bli lite senare, för nu ska jag fortsätta rensa min äckliga garderob haha, har verkligen över fullt i två STORA ikea garderober, hur lyckas jag?

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0