:)

God kväll :) kom hem från albin för nåra timma sen, åkte dit direkt efter skolan, för han skulle färga mitt hår och fixa min lugg och det blev en kalas snygg brun färg och rak lugg ;) har haft det förut och trivs faktikst i det även fast jag ser så mycket rundare ut i fejjan nu, men men haha.. Nöjd som sagt! Jag skulle äta nu när jag kom hem, men istället köpte vi hamburgare med pommes och käka, mumma! Så nu sitter jag och skriver historia, till redovisningen nästa vecka, går bra, ska snart skicka in den här delen.. Sen efter det ska jag nog bara kolla på tv och lata mig som vanligt, mamma kommer inte hem fören om någon timma, hon är hos mormor :) Men men.. Skriver sen.

Outfit


Jeans Cubus
Tröja Gina
Väst H&M
Halsband ?



Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0