Dagen innan aftonen

Hejsan! Sitter nu i vardagsrummet och myser här med min dator haha.. Jag vet att klockan inte ens är nio, men jag kan verkligen inte sova, jag vaknade halv 8 och somnade två inatt. fattar inte varför, men har legat och vridit och vänt på mig i nästan en timma, så gav upp, tur var att syrrorna är uppe så man får lite sällskap :P Sen kom jag också på att jag kan baka en sak jag skulle bakat igår kväll, så slipper jag det ikväll :) Så ska börja med det snart.. Igår var jag föresten hos Albin, det va skoj, men det ända vi gjorde var att städa hans vackra ^^ lägenhet haha, han damsög och fixade i resten av huset medans jag tog det värsta av allt, KÖKET hahahahaha, Så nu finns det inte längre smutsdisk i städskåpet & kylen om man säger så ;) haha Hela köket är som nytt och jag är sååå nöjd, sen firade vi med julmust efter och pratade julklappar, får se vad vi köper till varan, jag, albin & sabina ska ju ha vår mini julafton hos Albin i helgen så :) Men men, sen tog jag bussen hem vid 12 och somnade ändå inte fören 2 :/ men men, för nuet är jag rätt pigg :) Men annars idag ska jag in till stan och möta upp Sabina & Albin, sen ska vi kolla på en lägenhet vi kanske kommer hyra tillsammans :D Ska bli skitkul, men vi är rätt kräsna och vi vill att allt ska stämma så vi får se hur det blir :) Sen efter det ska jag och Albin in till stan igen och shoppa dem sista julklapparna, båda ska köpa till våra småsyrror :) Men men, nu ska jag äta frukost, för äntligen börjar jag bli hungrig :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0