:D

Annars då :) Vaknade vid 12 tiden haha, men det vart riktigt sent igår, kommer inte ens ihåg när vi åkte från morfar igår kväll/natt :) men men, hade en riktigt riktigt trevlig julafton med mina söta släktingar haha, kändes som vi var fler igår än vanligt, tror vi var typ 20 pers, men det brukar nog stämma :P Jag minns att vi slutade kvällen allaihoppa med kurragömma i alla fall haha :D Maten var gudomlig, gröten lika så, allt godis :D Sen så kom tomten också då vi öppnade alla klappar och vart rikltigt glad över allt jag fick :) Fick bla SATC-boxen, en klocka, en klänning, smink, smycken, ansiktskrämer och masker, handkrämer, pengar morronrock m.m. :D allt jag önskat mig faktikst haha :) Sen ska vi till pappa idag med hans släkt och mina kusiner, ska bli mys :) Men men måste käka upp nu, för bror min ska hämta mig och småsyrrorna om 40 minuter :P Lägger kanske in lite bilder på mina klappar sen när jag kommit hem och på självaste julafton också :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0