bajs

Är rätt förbannad just nu! I måndags vaknade jag upp med täpt näsa och tjock hals, men det var inte så farligt, bara lite irreterande, men inget mer.. Men nu när jag vaknade upp för två timmar sen så trodde jag att jag skulle dööö, allt var hundra gånger värre och nu har jag skitont i kroppen också.. jag har ändå sovit mer än 8 timmar och jag klädde mig fan varmt igår ;O haha.. Nä är så jävla förbannad, vill inte blir sjuk nu för jag vet att det alltid håller i så jävla länge :( Men jag är i alla fall hemma från skolan idag för att vila upp mig, plugga lite, kolla film, bara ta det lugnt, För sen imorn har jag ju redovisning så då måste/vill jag gå vare sig jag håller på att dö eller inte.. Får därimot se om jag orkar persoonalfesten på fredag & en annan fest jag ska på på torsdag.. men men nu ska jag göra ännu mer tee, sen plugga lite..

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0