Tisdag?

Tisdag tror jag att det är.. Har precis ätit sallad för andra gången idag, men vad gör det, det är ju sjukt gott och samtidigt väldigt nyttigt.. Innan jag kom hem var jag hos Elli, skulle hämta mitt smink jag hade glömt där + lite annat, så blev kvar där nåra timmar, stakars elli som behövde plugga :) Innan det var jag i skolan.. Somna hur som tidigt igårkväll, redan vid 11, så fick sova mer än 7 timmar, vilket känns.. Ska göra det ikväll med känner jag.. Ska bara sitta här ett tag till, sen ska jag kolla lite tv, sen är det väl dax att krypa till kojs, eller vad tror ni.. Imorn börjar jag iofs lite senare, 9.10, så kan sätta klockan på sju istället för sex, bra bra! Vad som också är bra med att lägga sig tidigt är att man hinner läsa också, och min bok är jätte spännande, så jag ser typ fram emot det haha ;) Ska föresten kolla med mamma om hon vill betala min jacka som jag vill köpa, skinnjackan alltså.. För känner att jag inte pallar lägga pengar på den själv ;P Men men nu ska jag läsa lite andras bloggar och sen ska jag städa lite i mitt rum också kom jag på nu :(


Min goa lunch jag åt på den nya resturangen vid skolan :) Man fick helt enkelt göra sin egna sallad där, så jag hade kyckling, kräftstjärtar, majs, coscos, sallad, gurka, paprika, tomat och currydressing i, sååå gott :)



//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0