Shopping

Hallu gott folk! Kom nyss hem från Skärholmens centrum med mamma, Byte min kjol till en annan eftersom den jag fick av tjejerna var för liten, så det blev en från Gina istället :) och efter det gick jag och mamma in på Monki och hitta massa snygga saker på rean :D För mammas del blev det två t-shirts och för min del blev det en t-shirt och ett par skjorts därifrån :) Nöjd som fan eftersom vi fick allt för 165 spänn :O :D Efter det gick vi och åt middag vid alla matställen man kan välja mellan, blev kebabsallad för mamma och för mej blev det fläskfilé med bea och pommes :) Efter det gick vi in på VI och handla lite och nu kom vi precis hem, så ska precis smörja in hela mitt face med ansiktskräm eftersom jag är helt torr och röd i hela fejjan :( Det svider och kliar och vi vet inte vad det är :( ser ut som en tomat MED eksem^^ :( Aja jag bjuder på lite bilder på köpen ;


Köpen + Middagen :) (obs, dem 2 sista bilderna är tagna med min usla mobil)



//Sandra


Kommentarer
Postat av: jenna

Hej!

Dagens Fråga handlar om skolstart och utbildningar.

bidra gärna med ett svar :)

Puss och Kram// Stockholmsjenna

2008-08-16 @ 19:16:04
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0