Morsning!

Vaknade redan vid 11.40 idag, fett stolt eftersom jag somnade vid fyra tiden, men jag är rätt pigg ändå tycker jag :) Tur det! Sitter och dricker lite tee nu, inte det jag fick av emelie och tjejerna utan ett annat favo tee.. Är fortfarande mätt från igår så orkar inte någon frukost, blir jag hungrig får jag väl köpa något senare eftersom jag ska iväg snart och byta min kjol jag fick av tjejerna, till en mindre storlek, driiiiv haha, till en större :O omg! Sen ska jag kolla om jag hittar något på H&M och Gina som jag gillar eftersom jag fick presentkort där också :) Så ska möta Lina och Hanna vid två tiden för lite shopping :) Efter det ska jag nog bara städa och diska lite till här hemma eftersom jag inte hann allt igår :P Och sen är jag ledig hela kvällen haha :) Men nu ska jag hoppa in i duschen, ses!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0