Måndag

Morsning på er! Vaknade vid 13.00 idag, fett skönt,har ju vaknat halv 11, 11 i flera dar nu, så nu var jag värd det haha ;) haha okej jag vet att 11 inte är tidigt men för mig är det faktikst det, jag menar, jag har ju lov för satan! Men men sitter i alla fall och äter en big frukost just nu, det blir min frukost, lunch & middag haha, eftersom att kl är så pass mycket + att jag ska jobba kl 17-21 ikväll och hinner då inte äta något innan eftersom jag ska om lite mer än en timme åka och möta Lenore för att ta legg kort till oss båda och sen åker jag till jobbet direkt efter.. Har inte fått ångest än, att jag ska jobba, hoppas den inte kommer heller, har inte jobbat på typ två veckor så.. Men bara det går bra så är det faktiskt lugnt :) Men men nu ska jag fortsätta äta och sen hoppa in i duschen, ha det!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0