Lördag

Hallu alla härliga människor där ute! Haha dagen har gått segt såklart, men jag menar vädret har ju inte precis vart på topp så vad gör man inte.. Igår hade jag i alla fall en trevlig afton med Lenore, hennes pojkvän och hans polare, satt ute i hans trädgård och krökade lite godis stodd framme såklart, snackade en massa, ja riktigt nice var det :) Fick skjus hem till mamma senare av Lenore och david eftersom det är närmre sen så skjusade mamma hem mig idag vid 1 tiden till pappa igen, och efter det har jag bara suttit här, kollat på film, ätit lunch, lyssnat på musik, städat lite och ja inte så mycket mer haha, så jag hoppas att det istället händer något ikväll :) Gör det inte det skulle jag och min syster kanske på bio, eller bara stanna hemma och kolla film, men man får se helt enkelt.. Hoppas eran dag också vart braaaa!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0