japp

Hejsan får man väl säga! Ska vara tråkig och bara säga lite fort vad lilla sandra vart med om.
Fredas: trodde jag skulle bli en lugnt kväll med mamma och godis och skräck, men icke, lenore ringer mig vid halv elva tiden och bad mig pallra mig ut för att träffa henne och hennes boy och hans vänner. Det var kul att träffas, men det var inte så kul i helhet, plus att vi var ute^^ Tur då ringde en annan killkompis till mig vid 12 tidenoch sa att vi kunde joina en fest dem var på som dem kallade spårad, och jag kan ju lugnt säga att dem hade rätt hahaha! Var där från halv ett till två ungefär sen fick jag sällskap hem hela vägen :)
Lördas:  vaknade vid halv ett tiden och hade då fått sova nio timmar, perfa för mig, gick upp och fixade mig, hjälpte till med maten och fixade eftersom vi skulle ha gäster vid tre eftersom jag fyllt år. Dem kom och jag fick bla, smycken, ansiktsmaskar, pengar, parfym :) vid halv sju tiden skjussade mamma mig till Elli och där vankades det Zacke kväll med i alla fall hälften av alla som var med, goda sallader och annat serverades :D Vid 10 tiden drog vi 18åringar ut och på krogen levde vi självklart loppan, alla överlevde coh alla hade galet kul :) :D Det blev efterfest hos Elli med mig, elli, lina och killarna, och alla slagga över.
Söndas: elli gjorde då engelsk frukost åt oss alla, mums.. Vid två när killarna gått så kom camilla och lina och vi köpte pizza ch snacks senare, så blev det film kväll och svull.. Ja det var väl ungefär det som hände denna helg, kommer bilder, typ imorn.. Men nu är jag trött och ska som vanligt sätta mig i soffan och dricka tee, sen sova :) Imorn börjar jag 08.05 och slutar 12.25, fett länge haha, sen ska jag shoppa med Sara :) Bye!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0