Hemma igen.

Hejsan sthlm! Tillbaka igen, hemma igen :) Kom hem igårkväll med Sofie, men då hade vi en lugn moffa kväll med film och massa gott :D Så orkade inte sätt mig här och skriva.. Men idag har vi iaf vart i stan, köpte ett par jeans, smink & lite sånt, + att vi åt en sen lunch från tacobar :) Orkar fortfarande inte lägga upp alla bilderna från k-holm än, så får blir senare idag eller imorn, jag LOVAR! Ikväll ska vi nog också bara ta det lugnt, ska baka en kladdkaka nu och sen ska vi väl göra något litet att äta sen blir det nog Hundtricket såklart ;D Men ni får ha en bra kväll sålänge så lägger jag upp lite bilder på våra köp från idag imon eller ikväll istället :)


denna bjuder jag på

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0