Helt okej

Jag kom på att tänka på en sak, egentligen ska man väl inte bry sig så mycket om vad folk säger och tycker, om vad man ska ha på sig och vad som gäller och inte, men ändå gör man det? Jag menar klart man tar på det som är mordent? Jag gör det, det måste jag erkänna, självklart inte om det inte är snyggt, men är det mode och fint så självklart.. Sen får det ju ha ett lagom bra pris också! Det jag tänkte på just nu, var weekday jeansen (Cheap Monday), Alla har dem vare sig man är en elagant tjej med lite stiligare kläder eller om man är en punkare eller emo (uch), dem finns i typ 500 olika färger och över 500 modeller skulle jag gissa, så det är ju bara att välja och vraka.. Men det jag skulle komma fram till var att min syssling sa när hon var här, att hon läst att det SISTA man ska ha på sig på sin FÖRSTA dejt, är ett par såna jeans (det är killar som sagt det själv), jag både förstår och inte förstår, jag vill egentligen inte komma någonstans med det här, bara berätta det för er. Så sätt för i helvete inte på er några cheap monday när ni ska på er första dejt, för både din och killens skull :)



jahadu


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0