Hej

Okej var på bio igår med sabina, vi såg Barnhemmet, sjukt läskig och skum, men riktigt bra ändå måste jag tala om.. Den var spansk men eftersom man var så jävla rädd tänkte man inte ens på det, + att det fanns svensk text, Se den (om ni vill pissa på er).. När filmne var slut vid 9 tiden så åkte vi hem till sabina där vi såg två filmer till, först Hancock med Will Smith :D som sabina hade laddat ner och sedan såg vi In good company, vilket också var en bra film :) Vid 3 tiden somnade vi bums och vaknade sedan vid halv 12 imorse, åt en god frukost och sedan tog jag och sabina sällskap till t-banan där jag åkte hem till mig. Så nu är jag hemma och sitter vi datan, läser bloggar och städar mitt rum samtidigt, är ensam hemma, vilket är skönt, så man slipper allt stoj.. Nej nu måste jag röja upp lite till i rummet, sen ska jag ägna nästan hela dagen åt att leta jobb och skriva CV (kommer jag orka?, det visar sig)


En riktig filmkväll blev det.

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0