Hej

Mumsfillibaba, nu har jag ätit en riktigt god men nyttig middag med mamma :) Och det var jag som laga den alldeles själv, laxpytt med fisksås, mumma! Haha eller inte, Nä det är mamma som gjort den, såklart, sånt kan inte jag. Jag kan laga mat men inte allt för komplicerade saker :) Ikväll vet jag inte vad som sker, men tror på en lugn kväll, mår faktikst bra nu, inge magont och inte ont i halsen, sköönt! Men mamma och jag såg ändå att dte skulle gå en bra film på tv1000 som jag velat se förut, typ en norsk skräckis, Sabina har sagt att den är bra också, så den blire nog :) Om inget annat dyker upp som sagt..


Dagen middag, gårdagens middag, gårdagens kvällsfika med lillen, bokläsning med mamma ;)


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0