Hasta la pasta baby

Okej intervjun gick bra :) Det är självklart inte säkert att jag får jobbet, det är fler som sökt och så.. Men jag ska få komma på en till intervju med den andra killen som jobbar där.. Så nästa vecka någon gång så kommer jag få reda på det, hoppas :) Annars är det väl bara att leta vidare, vet liksom inte om jag ska skicka ut fler CV nu eller gå och fråga i butiker eller om jag ska vänta tills jag vet hur det går med det här? Aja jag får se.. Idag är jag som sagt sjuk, inget allvarligt, förkylningen har egentligen nästan släppt, bara lite svullen i halsen, men det  brukar gå över efter ett par koppar med te, sen har jag lite ont i magen, stress kallar jag det.. Så mejlade min cosch nyss och sa att jag blir hemma.. Så ska försöka ta det lugnt nu, kolla film, blogga lite och försöka vila lite och så.. För imorn är det Zacke kväll och det vill jag inte missa haha :) Men ha det så länge!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: misskalila

Varför gör kärleken en så osäker? Svara gärna på min blogg.

2008-08-22 @ 13:32:57
URL: http://misskalila.blogg.se/
Postat av: Teela ♥

Hejsan .



Jag skulle vilja rekomendera att bli medlem på denna sidan http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=2392 . Värvar man några vänner/familjemedlemmar så får man presentkort på KICKS på 150 kr.Självklart är allting gratis.



Läs mer på min blogg om du vill veta mer.

2008-08-22 @ 13:39:12
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0