Hallo

Tjenamors! Kom hem från en lite shopping tur nyss, I REGNET! Slutade skolan 16.00 idag, skönt, och började vid 14 så det är skönt.. Men iaf så kände jag att jag behövde köpa mig en kalender nu och antecknijngsblock så jag gjorde det inne på "En annan bokhandel", fett mys, älskar bibeliotek och bokhandlar haha :D Köpte med mig därifrån det jag skulle iaf så nu har jag det gjort! Efter det rusade jag till tåget innan jag hann bli helt blött, men det tjänade ingenting till, för när jag skulle gå vägen hem sen ÖSTE det ner, så nu är jag jätte blött :( Men har bytt till myskläder så sitter bara och vänta på att middagen ska bli klar :)

Kan föresten skryta lite med att jag och Sara såg Mikael Nyqvist på ÖW (cafét vi alltid går till som ligger vid skolan), han stodd bakom oss och hade riktigt bråttom eftersom taxin väntade, han var bara sååååå KOOL! Älskar honom, en av mina favorit skådisar, både i sverige och annars :D Mamam är såååå anvundsjuk just ni hhihi :)


(Bild tagen från google) :)

Nej nu är tydligen maten klar!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0