Godnatt!

Nej ska börja röra mig mot sängen nu.. Blev en lång promenad ute i regnet nu på kvällen också med en vän.. Men nu känner jag att det är dags, har precis druckut upp mitt tee så det är bara att borsta gaddarna och kamma håret ;) haha.. Imorn sätter jag klockan på sju, så ska försöka somna innan 12 så jag får minst 7 timmars sömn iaf :) Pratar föresten med Sabina om att åka utomlans.. grejen är bara den att jag har typ noll pengar, eller på mitt konto just nu finns det 1500 kr typ.. och en resa går på minst 1500, flyg och hotell, men sen måste man ju ha till mat och sånt också^^ Men får se hur jag gör med det, är iofs vääääldigt taggad även fast jag vart utomlans nyligen :) :P Men men, mer om det imorn!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0