G

Godmorgon folket! Har vart vaken sen 11.00 så känner mig lite små stolt måste jag få be att tala om :) Har precis ätit upp min macka och nu surplar jag på teet, ska snart hoppa in i duschen och börja fixa mig eftetsom vi ska till grönan vid halv 1 tiden haha :) Men först måste jag också välja kläder, dey är ju varmt som fan idag, som vanligt, så klnning skulle vara skönast, men dem kommer ju flyga upp och det vorre ju inte så kul haha, så jag tror det bli korta jeans shorts och ett baslinne eller ett lite finare längre linne :) Hoppas ni också får en bra dag idag, skriver när jag kommit hem! puss.

Min drog på kvällen, dagen, natten morgonen, när jag är ledsen, glad, trött, pigg, alltid!



//Sandra

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, jag och min syster tävlar mot varandra om vem som har flest besökare. Hjälp mig att vinna :) tack!

2008-08-01 @ 11:53:55
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0