Första dan

J
a då sitter man här, halv klar, lite småstressad men ändå lite nyfiken ;) Min första dag i skolan börjar idag klockan 13.00, så måste gå hemifrån om ungefär 40 minuter så jag hinner i tid.. Har precis duschat och ätiti frukost så nu ska jag bara fixa håret, sminka mig och välja kläder, det går nog bra :) Efter skolan vid 16 tiden ska jag på en anställningsintervju, ja ni läste rätt, jag har redan ett jobb på kroken :) så får vi se hur det går, kommer hem efter 17 idag skulle jag tro.. Men ni får ha en bra dag, för det ska jag i alla fall ha!



//Sandra

Kommentarer
Postat av: jonas ;D

kul med skola? ;)

2008-08-20 @ 16:39:20
Postat av: sandra

det var inte så farligt ;)

2008-08-20 @ 19:48:06
URL: http://hastalapastasandra.blogg.se/
Postat av: joooonas :]

Okej, tur det då. =)Lycka till med sista året (Y)

2008-08-20 @ 19:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0