:)

Just nu är jag supergald men ändå lite förvirrad.. Skolan gick galant, inte alls så farlig (säger jag nu), som jag trodde, shyssta lärare och shysst schema om man säger så :) Intervjun gick också bra, men fick prata med en eng tjej vilket jag inte alls är bra på^^, men det gick.. Jag tyckte själva jobbet lätt kul och lönen var riktigt shysst, men tiderna var lite kenpiga, för man måste nämligen jobba minst fem dagar i veckan minst och 7, 8  timmar varje gång och det går ju inte med skola och allt :/ även fast jag bara går halvdagar.. Men då när jag kollade min mobil hade jag ett missat samtal sen imorse, men hann inte kolla då vem det var, så kollade det nu för en stund sen och det var från ett annat ställe jag sökte till igår, nämligen en barnmöbelbutik typ :) och dit ville jag helst komma.. så när jag kollat upp vad nummret gick till och det visade sig vara till den butiken blev jag sita glad, så ringde dit, men hon som var personalansvarig som alltså hade ringt mig hade gått hem, men killen jag prata med sa att jag kunde ringa imorn igen och söka henne :) så hoppas det går bra, vill verkligen ha det!!!! Annars har jag inte gjort så mycket idag, skola, intervju, kollade lite i skärholmens centrum där jag hade intervjun, hittade två superfina jackor, en mer kappa/kavaj aktig, beige och en skinnjacka med päls (fusk), la undan dem ifall jag skulle vilja köpa dem imorn :P :) Får se om kanske mamma vill betala en av dem iaf, för min plånbok är inte så fet just nu :P Men men nu ska jag dricka av mitt goda te jag fick av Emelie och dem i klassen när jag fyllde år, super gott är det :D haha!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: schlajnan

te som vanligt ;)

gölle!

2008-08-20 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0