:)

Hallu gott folk! är riktigt glad för imorgon blir jag en stor flicka, jag blir 18 Wie :D haha! Känns lite skumt faktikst, men det är nog inget speciellt skulle jag tro.. Får se vad som sker då, ska först vara med familjen hemma under dagen , blir glass och grejer + en riktigt god middag jag själv ska laga ;) Sen senare på kvällen kommer några av mina tjejer på lite förkrök och sedan blir det utgång :D Ska bli skit kul! Idag har jag annars haft rätt mycket att göra, åkte till banken med mamma och syrrorna för att fixa mitt legg, kön var 1 mil lång så vi fick vänta ett bra tag.. Efter det gick jag till Ung M och sedan åkte vi och köpte lite lunch från donken och hem igen.. Nu sitter vi här och har precis bokat biljett till Mamma Mia ikväll kl 21.10, vi skulle sätt den vid 18 tiden men det var proppat så blir en sen bio med mamma och syrrorna :) Men men nu ska jag iväg och handla lite glass och grejer till imorn haha ;) ha det !

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0