:)

Godkväll kära läsare :) Kom hem från jobbet för nästan två timmar sen och det gick prima :) Skulle jobbat imorn bitti, men orkar inte plus att jag måste anstränga mig så mycket då så sjukskrev mig eftersom jag fortfarande är lite krasslig.. Så imorn blir det istället att fixa legget och sen resten av dagen hade jag tänkt kolla igenom hela min garderob och bara slänga massa skit jag inte använder och så.. sen på kvällen ska jag antingen på bio med mor min och syrrorna eller vara med Lenore eller Lina, får se helt enkelt vad man pallar med :) Men ha det bra, nu ska jag se på film hade jag tänkt och dricka tee såklart ;)  



Bara jag och mina tjejer fattar detta, men det är sååååå ROLIGT!


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0