En riktig slösare

Halloj! Kollar lite inne på Laredoute hemsida med mamma, för att beställa lite, vet inte riktigt vad jag vill ha, men eftersom jag alltid köper kläder för överdelen om man säger så, t-shirts, linnen, tunikor, tjocktröjor men nästan aldrig byxor och nederplagg känns det som, så vore ju det bäst, men vet inte om jag vågar chansa.. Men jag tror det för min del blir en kavaj/kappa eller en skinnjacka för min del + ett par snygga byxor jag såg och kanske någon kjol.. Men ska kolla lite till, för när man beställer via nätet måste man alltid vara hundra ;) Men men.. Idag har jag föresten vart i skolan och efter det så åkte jag och sara till skärholmens centrum för lite shopping.. Dem har faktikst gjort det riktigt fint där nu måste jag erkänna, jätte många matställen och nästan alla affärer bara det att dem har en av varje och inte 10 som i stan :P Sara skulle hur som hitta en skinnjacka, jeans och lite annat, och hon åkte hem med nästan allt hon skulle ha med sig, två par jeans, och ett par andra byxor, en t-shirt och en cardigan om jag inte minns fel :) Jag själv som bara skulle köpa något enkelt baslinne och någon fin t-shirt kom hem med, två t-shirt, två linnen, en cardigan, en annan långtröja med luva och blixlås, en ögonfransborste, skor/sneakers aktiga, en silkes tunika, en mössa och ett halsband, haha! Skäms över att jag aldrig kan sluta shoppa, speciellt nu bara för att lönen kommit och jag fyllt år.. Men men thats it! Sen måste jag bara säga att jag är så sjukt trött, somnade halv två igår och vaknade vid halv sex, men somnade om till halv sju och då fick jag bråttom, så idag har jag sätt ut som stryk, men vad gör det om hundra år! Kan lägga ut bilder strax på plaggen, även också från lördagen :) Nu ska jag göra middag, får se om mamma hjälper mig.

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0