:D

Hallu, gaah vad man är poppis och har det fullspäckat varje dag, va ska jag ta mig till, hinner ju aldrig skriva här ;) Nä men kvällen idag var iaf jätte trevlig, hade tjejmiddag med alla tjejerna, både från klassen och mina favoriter J Vi åt massa gott och pratade och hade det allmänt kul J Fick massa fina presenter jag kan lägga ut bilder på också J tackar! Men gårdagen var nog något roligare hahaha, har verkligen inte haft så roligt sen grekland. Alla tjejerna var hos mig, så vi var väl 10 st, krökade och lyssnade på musik, dem kom vid 8 tiden så vid 10 drog vi in till stan och där blev det klubbtoxic direkt, det var fullproppat med folk och mycket dans och lagom med dricka för min del iaf ;) mötte upp Killarna, som jag för övrigt inte hade träffat på evigheter så det var kul, så hängde för det mesta med dem och min syssling, dansade och snacka J Orkar inte förklara så mycket mer än att vi var där till tre och kom hem vid 5 tiden haha, jag och Sofie somnade då bums, osv. ni vet! Så bilder från när jag fyllde år, Katrineholmsveckan, tjejmiddan och gårdagen läggs upp imorn och det LOVAR jag J Här är iaf bilder på presenterna, tack ungar! :D Nu ska jag sova, god natt, imorn blir det lite shopping med Lina och Hanna J


//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0