Ballt

Haha Juste är bara så tvungen att visa detta, man kanske såg en skymt av det i mitt inlägg om mina presenter, men så att ni ska få se lite närmre.. Jag önskade mig då bl.a. en parfym i present av tjejerna, men jag visste bara inte vilken, jag sa att jag ville ha en god bara, vilken som helst typ :) Och eftersom dem vet att jag älskar sex on the beach drinken och att min 1liters flaska var slut så köpte dem något riktigt ballt, jo ;


Bilden är inte den bästa såg jag nu när den kom in på bloggen, men parfymen har alltså samma smak som drinken, så jävla koolt! Haha, älskar den och har den jämt på mig, förutom dagen efter om ni fattar höhö!


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0