Alla har sina speciella ting

Min syster sa här om dagen att det verkar som att jag gillar killar med stora näsborrar, och när jag tänker efter stämmer det nog, jag menar varje kille jag säger är snygg har typ det, jag vet inte men nåt sexigt är det väl med det ;O Jag menar kolla bara in dessa läckerbitar :)

Image:Dax Shepard by David Shankbone.jpg
Dax Shepard                                                                        Zach Braff


Chris Klein                                                            Orlando Bloom

Det är väl dem kändis exeplerna jag kommer på, men såååå heta :) grr

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Orlando är superhet ;)

2008-08-05 @ 18:05:11
URL: http://chiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0