21.15

Kollat film med lillsyrran.. Blev först middag med syrrorna, kyckling i ugn, pommes och bea, mumsigt värre.. Ett tag efter det värmde jag på lite bullar (jepp, mor min hade lagat idag haha) tog fram saft och mjölk och lite klubbor och choklad ;) Så valde vi filmen "Snövit", eller snarare Jag valde den (A) fett mys.. Men nu ska Amandis lägga sig och mamma har kommit hem, så ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag dricka tee med mamma och kolla tv, sen ska jag lägga mig hyfsat tidigt eftersom jag ska upp vid 8 tiden imorn, börjar egentligen 13.00, men har ju intervjun (om jag inte berätta det så ska jag på intervju hos den där möbelbutiken nu :D) klockan 10.00 imorn, så vill va pigg och glad :) Men men, MOT duschen!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0