18

Ja då vaknade man upp och var en 18åring då :) Känns kanske inte så jätte speciellt, men det vet jag att det faktikst är, enligt mig i alla fall :D Mamma och syrrorna kom och väckte mig redan vid 10 tiden, hade ju redan fått min väska av mamma så nu fick jag två böcker jag önskat mig Linas kvällsbok 1&2 och Lyckans Hjul :D + pengar.. När dem gått igen efter sång och firande så somnade jag om någon timme eftersom jag inte sovit så bra i natt men nu har jag vart uppe sen 12 och är pigg som en lärka :D och ska precis äta min frukost :) Senare idag kommer syrran så ska vi äta en god middag som jag ska laga som sagt och sedan blire glass och grejer haha :D och vid 8 tiden kommer Lenore, Lina och Sabina över, kanske också Elli om hon hunnit hem, och efter det blir det utgång :D lite synd att jag fyller på en torsdag, lär ju inte va så mycket folk ute, men vi får helt enkelt göra det till en bra kväll själva :D För imorn ska jag till min syssling igen över helgen :) Men men nu blire frulle!



//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0