Va sa du!

Hur som helst har Sandras dag gått bra, först var det nationella sedan shopping med tjejerna, då jag inhandlade nya byxor, blev ett par beiga chinos från H&M samt ett par korallröda Shorts därifrån också.. Innan det så åt vi också på Erikas.. När vi kollat ett tag så åkte jag och Fia vidare till jobbet och jobbade från 1 till fem sedan bar det av hem och här har jag väl inte gjort så mycket mer än tagit det lugnt och duscha och så, väntar bara på maten nu.. Ikväll blir det endast chill och lägga mig tidigt, eller ska i alla fall försöka :) Nej nu ska jag packa ihop lite grejeer eftersom jag ska till mamma igen imorn, trivs bättre där så bor mer där nu för tiden.. Hej så länge!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0