Tisdags kväll

Har nyligen sätt klart Desperate houswives som börjat igen, spännande och bara så bäst :) Kom hem starx innan nio från min och saras tripp, så det var bara att värma en kopp te och sätta sig i soffan med myspyskläderna dirket.. I pauserna har jag skrivit klart det sista på mitt tal och det börjar i alla fall likan något så det får duga, ska väl öva på det imorgon så jag kan det till torsdag också.. Ingen av mina närmsta i klassen ska göra sitt tal av olika skäl, men jag känner att jag både vill och måste så får det väl bli som det blir.. Men men, nu ska jag krypa ner i sängen, imorn väntar jobb 09.00-12.00, luncha med sara 12.30-13.30, ta oss till  skolan där första lektionen börjar kvart i två, efter skolan vid 5 tiden ska jag träna och sedan är det hem till pluggande och mys ;) men men, puss på er!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0