Söndag

Gud vad jag älskar denna underbara årstid, fåglarna kvittrar, solen skiner och det är bara så härlig stämning på nåt cp sätt, men gud så mysigt det är! Kom nyligen hem från Lenore och ska precis börja plugga lite, fett synd att jag inte har min laptop här så jag kunde sitta ute i solen och plugga :( men men, får räcka att jag har balkongdörren öppen :D Inte världens jobbigaste plugg heller, eller det är ett prov jag ska göra på måndag om en vecka, om epokerna och det i svenska, det svidiga är att om jag inte klarar det får man ig i hela kursen, helt cp, men sant.. därför tänker jag börja redan idag så jag klarar det ;P Men hårdplugga får bli en annan dag, nu blir det mer ta-det-lugnt-plugga-med-musik-godis-och-bloggning pluggning ;) Men men, hej så länge!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0