Söndag

Men en jävligt härlig och fin söndag måste jag ändå få be att säga :) Solen skiner som aldrig förr och det är varmt också.. Har ätit frukost med mamma, eller lunch för henne dåra, för någon timme sen och ska snart ta mig en stor kopp kaffe :) Idag ska jag verkligen bara ta det lugnt, kan hända att jag tränar vid fem tiden om jag verkligen orkar och så, + att jag ändå tänkt ta en långpromenad i det underbara vädret istället ;) Ska inte plugga idag, men ska läsa igenom lite papper som vi ska ha gjort till idrotten imorn, men det går ju fort :) Annras som sagt bara ta det lugnt och äta massa godis och kolla på film :) Igår vart det i alla fall en jätte lyckad kväll måste jag säga, hann med mycket och blev endel dricka (A) Men kul var det och det är huvudsaken, hur jag kom hem behöver jag inte ens gå in på haha :D Hoppas ni får en lika bra söndag som jag ;)

Ska i alla fall bjuda på en underbart (naaat) bild på mig & hemlig bredvid mig från gårdagen haha;
image533

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0