söndag

Söndag, har gått upp, har ätit, har pluggat, har tränat, har hyrt film, har ätit, håller på att plugga & ska när mamma kommer hem sätta på en av filmerna :) En sån här seg men härlig dag, som antingen går fort eller inte fort.. I helgen har jag iaf haft det kul. I fredas var jag med tjejerna från klassen + några grabbar och krökte och hade det trevligt! I går var det kalas hemma för lill & storsyrran sedan senare på kv'llen var jag med mina andra tjejer hos elli och glodde film, mys :) Men hur som helst pallar jag inte ta upp exakta saker som hände haha, så det här får duga för nu ska jag skriva lite på en uppsats sedan glo film, kyss!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0