Onsdag

Redan onsdag och det betyder alltså att det är valborg om en vecka, minns inte nu vad jag gjorde förra valborg men jag antar att jag umgicks med nära och kära och hade det trevligt ;D den här valborg ska jag i alla fall vara med tjejerna från klassen hemma hos Emelie eftersom hon är ensam, det blir middag med hennes tjekompisar också och en massa musik och dans ;) Kanske att vi kommer ta något dopp i hennes jacussi också, vilket vore super mysigt under kvällen :D Sedan senare ska vi troliogen dra ut om det händer någe skoj :) Men det är som sagt en vecka innan dess, så bäst att inte se för mycket fram emot det ;) Nej nu känner jag för en dusch innan middan, hej hej!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0