onsdag

Hallu hallu! Nu har jag suttit och klurar och övat pch övat på mitt tal och nu kan jag det nästan helt utantill, måste kolla ner i pappret lite då och då så det är väl okej får jag hoppas.. Det tråkiga är bara det att när jag väl kommer framföra det imorn eller på fredag så kommer jag kolla ner i pappret hela tiden + att jag kommer prata jätte fort och säga eh och äh hela tiden som vanligt.. Men mest är jag rädd för att prata för snabbt för då kanske jag inte få g, nu är talet fyra min och det ska vara så nära fem som möjligt, så fyra är ju jätte bra, men jag vet att jag säkert kommer göra det på två och det får inte bli så, för då kanske man får ig :/ Men så får jag inte tänka, skärpning nu sandra, jag ska tala långsamt och tydligt, sen om jag kollar upp får jag se hur jag känner då.. Men men nog om det, idag vart det en lång dag, precis som jag skrev igår, fast utan träning, men en långpromenad och joggning istället :) tyckte att jag beövde mer tid att plugga så sket i att träna, blir imorn istället.. Sen ska jag väl inte göra så mycket mer, plugga lite till såklart, sedan får jag se :) ska inte jobba på fredag morronen så får sovmorron då i alla fall :P men men nu känner jag hur ögonen bara tynger och hur kudden suktar, nu blire Sex and the City istället för detta eländiga tal och skrivande.. Hej så länge & godnatt!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0