Onsdag

Hallu, hallu :) Onsdag idag och jag är så trött att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst.. Jag har nämligen haft fullt upp hela dagen med jobb, skolan, kollat i lite affärer och tränat, kom alldeles nyss hem och ska precis ät alitre framför tv:n eftersom det är LOST! (21.00 på 4;an).. Men känner mig samtidigt duktig att jag jobbat på och gjort bra ifrån mig idag, händer inte sååå ofta.. Nej men det finns en till anledning till varför jag är trött, jag har inte sovit något i natt, precis som måndagsnatten till tisdagen, och då menar jag också det jag säger, inte en endaste lite minut eller sekund, ögonen har vart klarvakna hela tiden.. så har legat och vridit och vändit påp mej sen 11 till halv 7 alltså.. Vet inte varför det blir såhär ibland, men men.. Tisdagnatten till onsdagen så sov jag iofs 12 timmar eftersom jag inte sovit ågra timmar natten innan. så antar att jag kommer somna lätt ikväll med, men imorn ska jag upp vid 7, eftersom jag ska jobba imorn med innan skolan, fast då med Fia också :) Nej nu ska jag värma käket och sätta mig framför tv:n ! Vi hörs om jag inte skriver mer ikväll!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0