mina helgdagar tar över mig

söndag och mycket utvilad, skönt! Vaknade vid 1 tiden så har sovit exakt tio timmar vilket behövdes.. Igår var jag först bara hemma sedan blev det en sväng till Lenore och vi kollade på film och åt chokladfondyr :D gott! Fick skjus hem av henne senare och somnade som en stock om man säger så.. Idag blire bara pluggande och träna.. Min syrra skulle ha kalas för henne igen men för pappas släkt, men eftersom jag redan firat henne två gånger så struntar jag i det + att jag har en massa läxor, eller två uppsatser och så ska jag göra ett tal inför nationella^^ så bäst att börja med det nu så jag får någon ledig tid över i alla fall. Hejhej!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0